Klantervaringsonderzoek

Wat vinden patiënten eigenlijk van Huisartsenpraktijk Lewenborg? Zijn ze tevreden, hebben ze aanmerkingen of wensen? Om dat uit te zoeken vroeg het gezondheidscentrum een aantal van hen anoniem een vragenlijst in te vullen. De resultaten van dit klantervaringsonderzoek zijn nu bekend.

U kunt de resultaten inzien door op onderstaande link te klikken.

  • Onderzoek deel 1
  • Onderzoek deel 2
  • Onderzoek deel 3
  • Onderzoek deel 4

Verbeterpunten

Er zijn ook zinvolle verbeterpunten genoemd. De samenwerking tussen huisartsen en apothekers kan beter, en ook de zorgafstemming tussen de verschillende zorgverleners. Dat zijn punten die het gezondheidscentrum zeker ter harte neemt.

Ook uw mening geven?

Over twee of drie jaar komt er weer een klantervaringsonderzoek. Wellicht wordt u daarvoor benaderd. Heeft u nu geen vragenlijst gekregen, maar wilt u wel een reactie geven? Laat het ons weten.